LOGO/TYPOGRAFI/DESIGN
Her ser du en enkelt case: logo og grafisk identitet til Butikskæden Friluftsland.
Som grafisk element bruges højdekurver (natur både sommer og vinter) og farvepaletten er blevet suppleret med
sølv, som signalerer teknik.
Grafisk identitet for butikskæden friluftsland med logo, typografi, pose, katalog og butiksfacade.
Diverse logoer for firmaer, organisationer og kampagner.
Design af bøger, hæfter og foldere for virksomheder og organisationer.
Bogdesign:
288 sider
med fotos, forfatter Poul Høegh Østergaard skriver om entreprenøren Søren Langvad
fra firmaet
Pihl og Søn.
Claus Lynggaard / T: 27 20 40 30 / Gothersgade 151, 1123 København K / claus@blinkblink.dk
Logo, papirlinie og annoncer for designvirksomheden Corbeau
hæfter og årsberetninger for Boligfonden Kuben
En serie hæfter til børn, der skal lære at spille spansk guitar.
Grafisk identitet for dokumentarfilm “Faith”. Undertitlen danner den tværstreg i A, som ikke er der.
Grafisk koncept og layout af hæfte til arkitektkonkurrence om handicapboliger. Hæftet vender omvendt, så man skal bladre opad, spaltestregen er derfor ført helt igennem på alle sider.
Jeg har også lavet diagrammer og illustrationerne med fotos og værdiord, som skal anspore arktitekterne til at tænke på brugerne.
Byggevirksomheden Enemærke & Petersen
fejrede deres 40-års jubilæum med et engangsmagasin på 120 sider imandebladsstil. Det er fejring med maner!